воскресенье, 17 апреля 2016 г.

Геть сумніви! :)

... і хоча  я не впевнена на 100% у своїх силах, та по при те бажання дужче за мої сумніви :)
Тому я вирішила перейти на нову для себе сходинку у скрап-житті і спробувати свої сили в ДК блоуу Аграфка :)
Мені імпонує асортимент продукції цього магазину, а також я із задоволенням слідкую за блогом творчої команди.
Щодо свого творчого шляху, то позначу, що полюбляю експерименти зі створення альбомів, в більшій частині в американському стилі - це щодо скрапбукінгу; та прості лаконічні роботи - у вишиванні :)
На мій погляд участь в ДК команди Аграфка дасть новий імпульс в моїй творчості, та по при це я впевнена, що зможу здивувати свої' майбутніх (дуже сподіваюсь!) колег :)
За умовами набору до ДК, хочу виділити 5 своїх улюблених робіт:
1. Дитячий скрап-альбом у формі боді:
2. December daily:
3. Кулінарна книга:
 4. Тревел-альбом у формі Insta-буку:
 5. Вишивка "Ейфелева башня":

Що ж... хай щастить! :)
P.S. Моя електронна адреса caterpillar-cp-caterpillar@ yandex.com

1 комментарий:

  1. Альбомчики просто надзвичайні! Дякую за участь у наборі. Удачі!

    ОтветитьУдалить